My 23th Birthday @t Nieuw-Nickerie - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Patricia Notten - WaarBenJij.nu My 23th Birthday @t Nieuw-Nickerie - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Patricia Notten - WaarBenJij.nu

My 23th Birthday @t Nieuw-Nickerie

Door: Patricia

Blijf op de hoogte en volg Patricia

09 Juni 2008 | Suriname, Paramaribo

Zo jaja afgelopen woensdag was het dan zo ver ik was jarig. Normaal hou ik er niet van om het te vieren, in Nederland al niet dus hier al zeker niet. Helaas dacht mijn huisgenootje daar anders over en heeft samen met Esther en Boyke het balkon versiert toen ik met de jongens van Warishi aan het zwemmen was. Toen ik thuis kwam moest ik wel eerlijk toegeven dat het erg leuk eruit zag en ik me ook wel jarig voelde........

Snel gaan omkleden want in de avond kwamen allemaal vrienden eten en natuurlijk een drankje drinken met veel muziek en gezelligheid. Gelukkig werd er ook voor het eten gezorgd en hoefde ik zelf alleen maar de rijst en de groete te doen dus ja erg fijn als je jarig bent

Iedereen was er dus het was helmaal compleet. Zelfs waren ze het lang zal ze leven in het Surinaams gaan zingen erg komisch en heb er ook een stukje film van die ik hoop erop te kunnen zetten :D:D:D:D Ook veel komische foto's geschoten veel gekke bekken gemaakt en veel lachwekkende foto's dus zeg kijk oordeel zelf :D:D

Nadat we allemaal genoeg gegeten hadden, het een mooit tijdstip was geworden maar besloten richting het poolhouse te gaan iets waar we moesten komen, want ja ook daar wisten ze dat ik jarig was. Eenmaal aangekomen door iedereen gefeliciteerd en ja hoor hier ook weer 4 verschillende verjaardagssongs gehoord......
Rond een uur of 5 was het feestje dan afgelopen want de dag erna zouden we naar de stad gaan omdat het weekend Galibi, schildpadden, op het schema stond.....

Ik wil iedereen bedanken voor de lieve krabbels, smsjes, kaartjes, pakketjes, telefoontjes en natuurlijk alle kadeautjes.

Al was het vreemd om mijn verjaardag verweg te vieren moet ik zeggen dat het helemaal top was en ik het zeker niet had willen missen!!

Bigi Brasa

  • 10 Juni 2008 - 19:57

    Mam:

    nou dat was me het feestje wel zeg. lekker eten een nieuwe jurk en een heerlijke taart.
    als het maar gezellig was dat heb je wel verdiend, ben benieuwd naar je verhaal over de schildpadden.
    nog even en wij gaan zelf op vakantie dat zal niet zo feestend zijn zola jij doe, maar een wat rustige tijd met veel lezen en oudheden bezoeken.

    een hele dikke kus hier vanuit bab city.

  • 10 Juni 2008 - 20:07

    T.niny:

    hoiiii,nou je heb je feessie wel gehad zo,thuis was het vast niet zo er aan toe gegaan,
    ik heb net foto,s uit zitten zoeken,en ik kwam foto,s tegen met hele lieve zusjes die mekaar stevig vasthielden,ach het is n verschil met deze ,want de verbouwing is klaar dus ben ik aan het opruimen,lieve schat,blijf feesten dooeeii t.niny p.s. dit is toch n stageplek?

  • 10 Juni 2008 - 20:49

    Astrid:

    Hai die Patries, leuk feestie. Nog van harte gefeliciteerd hoor. Wel lief van hun allemaal om je niet te vergeten en zo je verjaardag te vieren. Nog een fijne tijd en we zien weer uit naar je nieuwe belevenissen.
    Kus van ons, Manfred, Astrid, Jessie en Zhu.
    XXXX

  • 12 Juni 2008 - 18:54

    Ed:

    Tjoh, jarig zijn en dan niet aanwezig zijn, het moest er eens van komen, maar dan zover van mekaar weg.
    Ben wel blij dat de "anderen" wel veel hebben gedaan en dat je het ook nog leuk vond; HEERLIJK, dat maakt wel wat goed.
    Morgenmiddag gaan we beginnen met de rit via Eindhoven richting Munchen naar Pula.

    Meissie, blijf genieten en feesten, wij zullen een paar weken passen maar spreken of sms-en natuurlijk wel.

    Kuss

  • 08 Juli 2008 - 15:46

    Charlotte :

    je straalt helemaal op de fotos, koel om te zien :)

    kuss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patricia

Van 16 februari tot 3 augustus ben ik samen met mijn vriendin Adrienne voor 5,5 maand op stage in Suriname- Nieuw Nickerie! Wij gaan daar stagelopen in een internaat voor Indianenkinderen en ze daar ondersteunenen in het onderwijs volgen, huiswerk maken en activiteiten met deze kinderen doen!

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 351
Totaal aantal bezoekers 48993

Voorgaande reizen:

16 Februari 2008 - 03 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: