Mijn eerste reis - Reisverslagen van Patricia Notten - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Patricia Notten - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Van 16 februari tot 3 augustus ben ik samen met mijn vriendin Adrienne voor 5,5 maand op stage in Suriname- Nieuw Nickerie! Wij gaan daar stagelopen in een internaat voor Indianenkinderen en ze daar ondersteunenen in het onderwijs volgen, huiswerk maken en activiteiten met deze kinderen doen!

Recente Reisverslagen:

31 Juli 2008

Mijn laatste 2 dagen in Suriname :'(

26 Juli 2008

Guyana - New Amsterdam

15 Juli 2008

Afscheidsfeestje en afscheid Norain

13 Juni 2008

Galibi

09 Juni 2008

My 23th Birthday @t Nieuw-Nickerie
Patricia

Van 16 februari tot 3 augustus ben ik samen met mijn vriendin Adrienne voor 5,5 maand op stage in Suriname- Nieuw Nickerie! Wij gaan daar stagelopen in een internaat voor Indianenkinderen en ze daar ondersteunenen in het onderwijs volgen, huiswerk maken en activiteiten met deze kinderen doen!

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 48993

Voorgaande reizen:

16 Februari 2008 - 03 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: