Heerlijk weekendje gehad...... - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Patricia Notten - WaarBenJij.nu Heerlijk weekendje gehad...... - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Patricia Notten - WaarBenJij.nu

Heerlijk weekendje gehad......

Door: Patricia

Blijf op de hoogte en volg Patricia

05 Februari 2008 | Duitsland, Berlijn

helaas ook dit zit er weer op. Voor kerst had ik van Jan-Willem nog een kadeautje gekregen gezellig samen een lang weekend naar Berlijn.
Zaterdagochtend vroeg weggereden om er vervolgens net na de middag te zijn.
Ons hotel, wow echt mooi, groot en luxe en nog eens midden in de stad. Wat wil je nog meer??

Gelijk een stadstour gedaan en daarbij al veel gezien.
Zondag zelf de stad verkend. Zijn naar o.a. de muur geweest, checkpoint Charlie, het Holacoust monument en we hebben Knut gezien in de dierentuin.

De muur vond ik het bizarste van alles, welke inbeciel bedenkt nu een muur te plaatsen in de stad??
Overal zie je 2 kinderkopjes in een rij wat dan betekend dat daar de muur heeft gestaan. Niet zomaar een stukje nee gewoon 115 KM, 50 cm dik en 4 meter hoog!!!

Ja hoor dacht ik in Venray carnaval te kunnen ontwijken, maar helaas was het in Berlijn ook. Ondanks dat ik er totaal niet van hou was de optoch leuk om te zien.....

Berlijn is echt een mooie stad, maar als het op je planning staat ga dan in de zomer zou ik zeggen. Veel mooie dingen om te zien en te doen, maar de winter is wel erug koud hoor :)

Maar ook na deze gezellig en mooie dagen, samen met JW komt weer een eind. En helaas moeten we beginnen aan de terugreis.
Schatje ik heb het super met je gehad, maar nog maar 1,5 week en daarna ga ik je heel erg missen!!
Lieffie love you!!!

  • 05 Februari 2008 - 13:46

    Inge:

    He Patricia,
    Wat leuk dat je naar Suriname gaat ! Op mijn verjaardag nog wel!! Ik zal je af en toe laten weten hoe het hier in Nederland ( en vooral op school ) gaat.

    Heel veel plezier daar !!!!

    Groetjes, Inge ( je stagebegeleidster 1e jaar, voor het geval je nog meer Inges kent ).

  • 05 Februari 2008 - 14:27

    J-W:

    Das wel een korte muur zeg, 115 meter loop je zo omheen ;-) en hij was niet zo dik :-P. 20 cm was ie wel denk ik.

    Ik vond het ook leuk met jou, en het leukste was nog de dierentuin waar jij zo goed met die open kon communiceren :-)

    Tot vrijdag!

    Kuss

  • 05 Februari 2008 - 15:12

    Jenny:

    Hey Patries, Wat leuk zeg dat weekendje weg .. ff lekker een break van alles zou ik ook wel willen :P iig veel plezier in Suriname, we gaan je écht missen, hou ons op de hoogte en maak er een toptijd van!

    Kusjes en knuffels

  • 05 Februari 2008 - 15:49

    Mam:

    en ik maar denken arme student onze dochter, als ik zie waar jullie allemaal al naar toe zijn geweest. Maar je werkt er hard voor dus je hebt helemaal gelijk, geniet nu het nog kan, als je straks op je zelf gaat wonen kan dit soort dingen niet zomaar.

  • 05 Februari 2008 - 19:13

    Adrien:

    hey meid!
    Mooi dat jullie het super hebben gehad dit weekend!!!!!!!!!Dit ziet er goed uit! leuk om te lezen! Relax nog lekker de komende tijd dikke kus Adrien

  • 05 Februari 2008 - 21:26

    Marius:

    Hey Patricia,

    Wat ga je allemaal doen joh! En zo lang!!! Ik was al helemaal deprie toen Hester ooit es een week naar Griekenland ging ZONDER MIJ.... als ik lees wat jij gaat doen, dan valt dat weekje in het NIET! Ik vind het allemaal wel dapper van je! Ik wens je in ieder geval een heel fijne tijd, en hoop nog veel van je te lezen en te horen (en foto's te zien... het oog wil ook wat!)

    Hoe dan ook: heel veel plezier/geluk whatever. En ook voor Jw, al ken ik hem (nog steeds) niet!

    JW: ik leef met je mee!

    Doe je ook de groetjes aan Vannie van me?

    Groet
    Marius


  • 15 Februari 2008 - 18:55

    Mam:

    he, he de koffer eindelijk ingepakt, veel bloed, zweet en weinig tranen. Je rugzak ook klaar even als de kleine dingen. nog een paar uurtjes en dan brengen we je weg naar schiphol, wat zullen we je missen ook droepie zal naar je zoeken. Vanity en jij zullen elkaar zeer zeker missen meer dan jullie denken 2 handen op een buik is altijd moeilijk. gelukkig is er internet dus kunnen jullie op die manier met elkaar praten en anders maar even bellen mag best van pap.Jan-Willem zal je ook erg missen en jij hem ook en wij zien hem ook niet iedere week meer, want wat moet hij met die ouwelui he. Met zijn ouders houden we ook contact want ook zij zullen je missen je bent toch best aanwezig daar en vooral de gezellige oma's. Maar gelukkig komt hij af en toe langs en bellen we zeker naar hem om even te vragen hoe het hem vergaat zo zonder jou. Alle mensen die jij en jou kennen houden zeker deze site in de gaten en laten ook een berichtje achter, zo blijven we met elkaar van alles op de hoogte.

    Lieve dochter een goede vlucht en we krijgen wel een sms als je op de plaats van bestemming bent.

    Ook Adrienne succes samen en maak er iets leuks van zodat jullie een fijne herinnering houden aan deze bijzondere reis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patricia

Van 16 februari tot 3 augustus ben ik samen met mijn vriendin Adrienne voor 5,5 maand op stage in Suriname- Nieuw Nickerie! Wij gaan daar stagelopen in een internaat voor Indianenkinderen en ze daar ondersteunenen in het onderwijs volgen, huiswerk maken en activiteiten met deze kinderen doen!

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 49008

Voorgaande reizen:

16 Februari 2008 - 03 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: