Mijn adres - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Patricia Notten - WaarBenJij.nu Mijn adres - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Patricia Notten - WaarBenJij.nu

Mijn adres

Door: Patricia

Blijf op de hoogte en volg Patricia

18 Februari 2008 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal,

jaja het verslag van de vlucht en mijn eerste dagen komt eraan......Om even kort te zijn. Vlucht was goed wel 2,5 uur vertraagd maar ja hoort erbij zeggen we dan maar.

Waren erg laat op de plaats van bestemming 11 uur deze tijd dus 3 uur NL tijd een erg lange dag dus!!

Mijn adres waar jullie kaartjes ed mogen sturen kan naar:

Stichting win
t.a.v. Patricia Notten
Walther Hewittstraat no 1
Nieuw-Nickerie
Suriname

Wanneer jullie een pakketje willen sturen graag onderaan Suriname mijn Telefoonnummer (surinaams nummer) zetten dit omdat het dan sneller afgehandeld wordt dan als er geen op staat! Telefoonnummer heeft JW of mijn ouders of stuur me een mailtje!!

Stuur maar lekker veel en vaak want jullie komen allemaal aan mijn muur te hangen :D

  • 18 Februari 2008 - 16:53

    J-W:

    Nou dan zal ik maar eens wat opsturen :P

    Kuss

  • 19 Februari 2008 - 08:23

    Mam:

    Nou zal een kaart van Bergambacht sturen, weet je nog hoe het dorp eruit ziet.
    Hoelang doet de post erover weet je dat, dit ivm. verjaardags kaarten die iedereen natuurlijk massaal gaan sturen straks.
    Ja ze is 4 juni jarig, zo dat weet iedereen alvast.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patricia

Van 16 februari tot 3 augustus ben ik samen met mijn vriendin Adrienne voor 5,5 maand op stage in Suriname- Nieuw Nickerie! Wij gaan daar stagelopen in een internaat voor Indianenkinderen en ze daar ondersteunenen in het onderwijs volgen, huiswerk maken en activiteiten met deze kinderen doen!

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 441
Totaal aantal bezoekers 49005

Voorgaande reizen:

16 Februari 2008 - 03 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: